Veelgestelde vragen
De antwoorden op de meeste vragen vindt u op deze pagina. Mocht uw vraag er niet bij staan, dan kunt u een e-mail sturen naar info@abcbeauty of de vraag per whatsapp aan ons stellen.
Bestellen en betalen
Ik wil mijn bestelling annuleren wat moet ik doen?Indien u een geplaatste bestelling wilt annuleren, kunt u dit het beste per e-mail doen. Stuur uw verzoek naar info@abcbeauty.nl en vermeld duidelijk uw bestelnummer. Indien u reeds een e-mail van ons ontvangen heeft waarin de status van de bestelling voltooid is en u heeft een track en trace code ontvangen, dan het is helaas niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. Nadat wij uw bestelling geannuleerd hebben, ontvangt u het betaalde bedrag binnen 7 dagen retour op uw rekening. Indien u voor achteraf betalen heeft gekozen zullen wij ervoor zorgen dat u geen rekening hiervan ontvangt.
Ik wil mijn bestelling annuleren wat moet ik doen?
Indien u een geplaatste bestelling wilt annuleren, kunt u dit het beste per e-mail doen. Stuur uw verzoek naar info@abcbeauty.nl en vermeld duidelijk uw bestelnummer. Indien u reeds een e-mail van ons ontvangen heeft waarin de status van de bestelling voltooid is en u heeft een track en trace code ontvangen, dan het is helaas niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. Nadat wij uw bestelling geannuleerd hebben, ontvangt u het betaalde bedrag binnen 7 dagen retour op uw rekening. Indien u voor achteraf betalen heeft gekozen zullen wij ervoor zorgen dat u geen rekening hiervan ontvangt.
Hoe lang zijn de aanbiedingen en kortingscodes geldig?De meeste acties zijn 1 maand geldig en beginnen op de 1e van de maand. Al onze actievoorwaarden kunt u vinden op onze actievoorwaarden pagina. De geldigheidsduur van de kortingscodes die wij verstekken zijn wisselend. Meestal staat dit aangegeven bij de actie waar u deze codes vindt. Mocht u hier vragen over hebben stuur ons een e-mail naar info@abcbeauty.nl of een whatsapp bericht.
Hoe lang zijn de aanbiedingen en kortingscodes geldig?
De meeste acties zijn 1 maand geldig en beginnen op de 1e van de maand. Al onze actievoorwaarden kunt u vinden op onze actievoorwaarden pagina. De geldigheidsduur van de kortingscodes die wij verstekken zijn wisselend. Meestal staat dit aangegeven bij de actie waar u deze codes vindt. Mocht u hier vragen over hebben stuur ons een e-mail naar info@abcbeauty.nl of een whatsapp bericht.
Ik heb betaald maar geen bevestiging in mijn e-mail ontvangenHet kan zijn dat deze in het postvak ongewenst terecht is gekomen, contoleer deze dus ook altijd. Heb je na enkele uren nog steeds niets ontvangen (soms kan er vertraging in de e-mail zitten) neem dan contact met ons op via info@abcbeauty.nl. Vermeld hier duidelijk uw naam en adres gegevens (welke u heeft opgegeven bij de bestelling) en wat u besteld heeft. Wij gaan het dan voor u nakijken.
Ik heb betaald maar geen bevestiging in mijn e-mail ontvangen
Het kan zijn dat deze in het postvak ongewenst terecht is gekomen, contoleer deze dus ook altijd. Heb je na enkele uren nog steeds niets ontvangen (soms kan er vertraging in de e-mail zitten) neem dan contact met ons op via info@abcbeauty.nl. Vermeld hier duidelijk uw naam en adres gegevens (welke u heeft opgegeven bij de bestelling) en wat u besteld heeft. Wij gaan het dan voor u nakijken.
Waarom is mijn product niet op voorraad terwijl dit tijdens het bestellen nog wel op voorraad wasHelaas kan dit heel enkel voorkomen als een andere klant net voor u het betreffende product in zijn/haar winkelwagen heeft geplaatst en ons systeem dit nog niet verwerkt heeft. Mocht dit het geval zijn dan brengen wij u hier zo snel mogelijk van op de hoogte en gaan wij in overleg met u voor een oplossing zorgen.
Waarom is mijn product niet op voorraad terwijl dit tijdens het bestellen nog wel op voorraad was
Helaas kan dit heel enkel voorkomen als een andere klant net voor u het betreffende product in zijn/haar winkelwagen heeft geplaatst en ons systeem dit nog niet verwerkt heeft. Mocht dit het geval zijn dan brengen wij u hier zo snel mogelijk van op de hoogte en gaan wij in overleg met u voor een oplossing zorgen.
Welke betaal mogelijkheden zijn er?Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden waaronder ook achterafbetalen. Op onze pagina met betaalmethoden vindt u hier meer over.
Welke betaal mogelijkheden zijn er?
Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden waaronder ook achterafbetalen. Op onze pagina met betaalmethoden vindt u hier meer over.
Ik probeer met Klarna of Afterpay achteraf te betalen maar dit lukt niet. Hoe kan dit?Soms kan het voorkomen dat het systeem de betaling niet accepteert via Klarna of Afterpay. U krijgt dan een foutmelding of een melding dat de gekozen betaalmethode niet geldig is. Helaas kunnen wij hier niets aan doen. Klarna en Afterpay toetsen tijdens uw transactie uw gegevens, dit gaat automatisch. Het is ook mogelijk dat u nog rekeningen hebt openstaan bij deze partijen. Probeer eerst deze rekeningen te betalen voordat u het nogmaals probeert. Klik hier voor de betalingsvoorwaarden met Afterpay en klik hier voor de voorwaarden van Klarna. Indien het niet lukt kunt u één van onze andere betaalmethoden gebruiken, achteraf betalen is dan helaas niet mogelijk.
Ik probeer met Klarna of Afterpay achteraf te betalen maar dit lukt niet. Hoe kan dit?
Soms kan het voorkomen dat het systeem de betaling niet accepteert via Klarna of Afterpay. U krijgt dan een foutmelding of een melding dat de gekozen betaalmethode niet geldig is. Helaas kunnen wij hier niets aan doen. Klarna en Afterpay toetsen tijdens uw transactie uw gegevens, dit gaat automatisch. Het is ook mogelijk dat u nog rekeningen hebt openstaan bij deze partijen. Probeer eerst deze rekeningen te betalen voordat u het nogmaals probeert. Klik hier voor de betalingsvoorwaarden met Afterpay en klik hier voor de voorwaarden van Klarna. Indien het niet lukt kunt u één van onze andere betaalmethoden gebruiken, achteraf betalen is dan helaas niet mogelijk.
Waarom ontvang ik geen BTW factuur?Na het afronden van uw bestelling ontvangt u van ons een bevestiging met het totaal bedrag per e-mail. Hier staat ook het BTW bedrag op. Mocht u echter liever een aparte factuur met BTW ontvangen, dan is dit mogelijk. U kunt dit aangeven bij de opmerking bij de bestelling op achteraf een e-mail sturen naar info@abcbeauty.nl. Vermeldt hierin duidelijk uw bestelnummer.
Waarom ontvang ik geen BTW factuur?
Na het afronden van uw bestelling ontvangt u van ons een bevestiging met het totaal bedrag per e-mail. Hier staat ook het BTW bedrag op. Mocht u echter liever een aparte factuur met BTW ontvangen, dan is dit mogelijk. U kunt dit aangeven bij de opmerking bij de bestelling op achteraf een e-mail sturen naar info@abcbeauty.nl. Vermeldt hierin duidelijk uw bestelnummer.
Waar kan ik een kortingscode vinden en als ik een code heb waar kan ik deze invullenWij hebben regelmatig acties met kortingscodes. Deze worden veelal in onze nieuwsbrief of via onze social media kanalen (facebook en/of instagram) verspreidt. Mocht u een kortingscode hebben dan kunt u deze bij de winkelmand aan de rechterkant van de pagina invullen onder het kopje kortingsbon. Ons systeem berekend dan automatisch de korting. Mocht u een foutmelding krijgen dan kan het zijn dat de winkelmand niet aan de voorwaarden van de korting voldoet. De meeste kortingsbonnen zijn niet geldig in combinatie met actie artikelen (van deze artikelen gaat dan geen korting af).
Waar kan ik een kortingscode vinden en als ik een code heb waar kan ik deze invullen
Wij hebben regelmatig acties met kortingscodes. Deze worden veelal in onze nieuwsbrief of via onze social media kanalen (facebook en/of instagram) verspreidt. Mocht u een kortingscode hebben dan kunt u deze bij de winkelmand aan de rechterkant van de pagina invullen onder het kopje kortingsbon. Ons systeem berekend dan automatisch de korting. Mocht u een foutmelding krijgen dan kan het zijn dat de winkelmand niet aan de voorwaarden van de korting voldoet. De meeste kortingsbonnen zijn niet geldig in combinatie met actie artikelen (van deze artikelen gaat dan geen korting af).
Verzenden en retourneren
Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?Wij verwerken meerdere dagen per week bestellingen. Dit betekend dat uw bestelling vaak binnen 1 werkdag verzonden wordt (in uitzonderlijke gevallen kan dit maximaal 2 werkdagen zijn). Meestal heeft u het de volgende werkdag al in huis echter zijn wij hierin wel afhankelijk van de vervoerder waardoor het soms een dag langer kan duren. Mochten er problemen zijn met de zending laat het ons zo snel mogelijk weten.
Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?
Wij verwerken meerdere dagen per week bestellingen. Dit betekend dat uw bestelling vaak binnen 1 werkdag verzonden wordt (in uitzonderlijke gevallen kan dit maximaal 2 werkdagen zijn). Meestal heeft u het de volgende werkdag al in huis echter zijn wij hierin wel afhankelijk van de vervoerder waardoor het soms een dag langer kan duren. Mochten er problemen zijn met de zending laat het ons zo snel mogelijk weten.
Ik heb per ongeluk de verkeerde adresgegevens ingevuld bij mijn bestellingDat kan natuurlijk altijd gebeuren. Zolang u nog geen track en trace code van ons heeft ontvangen kunnen wij dit meestal nog voor u wijzigen. Stuur ons een e-mail naar info@abcbeauty.nl of een whatsapp bericht met de juiste gegevens en wij zullen dit voor u aanpassen.
Ik heb per ongeluk de verkeerde adresgegevens ingevuld bij mijn bestelling
Dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Zolang u nog geen track en trace code van ons heeft ontvangen kunnen wij dit meestal nog voor u wijzigen. Stuur ons een e-mail naar info@abcbeauty.nl of een whatsapp bericht met de juiste gegevens en wij zullen dit voor u aanpassen.
Wat zijn de verzendkosten en waarom kan ik niet gratis retournerenVanaf €70,- verzenden wij gratis. Voor alle bestellingen onder dit bedrag berekenen wij verzendkosten (€5,95 in Nederland, €8,50 in België). Omdat wij scherpe prijzen bieden, moeten wij de verzendkosten wel doorberekenen aan onze klanten. Zouden wij dit niet doen, dan moeten wij onze producten duurder maken en dit doen wij liever niet. Mede hierom kunnen wij het gratis retourneren van producten niet aanbieden. Wij hopen dat u hier begrip voor heeft. Betreft het echter een fout van onze kant, dan kunt u ons dit laten weten en uiteraard op onze kosten retour sturen (u ontvangt per e-mail een retour label)
Wat zijn de verzendkosten en waarom kan ik niet gratis retourneren
Vanaf €70,- verzenden wij gratis. Voor alle bestellingen onder dit bedrag berekenen wij verzendkosten (€5,95 in Nederland, €8,50 in België). Omdat wij scherpe prijzen bieden, moeten wij de verzendkosten wel doorberekenen aan onze klanten. Zouden wij dit niet doen, dan moeten wij onze producten duurder maken en dit doen wij liever niet. Mede hierom kunnen wij het gratis retourneren van producten niet aanbieden. Wij hopen dat u hier begrip voor heeft. Betreft het echter een fout van onze kant, dan kunt u ons dit laten weten en uiteraard op onze kosten retour sturen (u ontvangt per e-mail een retour label)
Ik wil het product graag komen ophalen is dat mogelijk?.Ja, dat is mogelijk. Als u ons laat weten dat de producten liever wilt komen ophalen, krijgt u van ons een code waarmee de verzendkosten vervallen. U kunt uw bestelling dan gewoon via de webshop maken en betalen. Wij zorgen er dan voor dat u het pakket kunt komen afhalen op de door u gewenste dag.
Ik wil het product graag komen ophalen is dat mogelijk?.
Ja, dat is mogelijk. Als u ons laat weten dat de producten liever wilt komen ophalen, krijgt u van ons een code waarmee de verzendkosten vervallen. U kunt uw bestelling dan gewoon via de webshop maken en betalen. Wij zorgen er dan voor dat u het pakket kunt komen afhalen op de door u gewenste dag.
Hoe kan ik mijn producten retourneren en wanneer krijg ik mijn geld terugAls een product niet voldoet aan uw verwachting en u wilt deze graag retourneren. Dan kunt u ons hiervan per e-mail op de hoogte brengen. Stuur een e-mail (info@abcbeauty.nl) met uw bestelnummer en geef aan welke producten u retour wilt sturen. Wij zullen u dan een e-mail sturen met een retourlabel. U mag het uiteraard ook zonder een label van ons retourneren, let wel: de kosten hiervan zijn vaak hoger dan via ons. De retourkosten worden indien u kiest voor een retourlabel verrekend met het bedrag wat wij u terugbetalen. Indien u de bestelling retourneert ontvangt u het gehele bedrag binnen 7 dagen retour na ontvangst van de producten door ons.
Hoe kan ik mijn producten retourneren en wanneer krijg ik mijn geld terug
Als een product niet voldoet aan uw verwachting en u wilt deze graag retourneren. Dan kunt u ons hiervan per e-mail op de hoogte brengen. Stuur een e-mail (info@abcbeauty.nl) met uw bestelnummer en geef aan welke producten u retour wilt sturen. Wij zullen u dan een e-mail sturen met een retourlabel. U mag het uiteraard ook zonder een label van ons retourneren, let wel: de kosten hiervan zijn vaak hoger dan via ons. De retourkosten worden indien u kiest voor een retourlabel verrekend met het bedrag wat wij u terugbetalen. Indien u de bestelling retourneert ontvangt u het gehele bedrag binnen 7 dagen retour na ontvangst van de producten door ons.
Binnen welke termijn kan ik producten retour sturen?U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van uw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Binnen welke termijn kan ik producten retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van uw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Producten
Komen jullie producten uit China niet gewoon van Alie Express?Nee, wij kopen geen producten in via AlieExpress. Wij vinden kwaliteit erg belangrijk en via AlieExpress weten wij niet hoe het productieproces in elkaar steekt van de producten. Het kan zijn dat sommige van onze producten lijken op producten die via AlieExpress te koop zijn omdat wij wil producten inkopen via China. Wij hebben 1 leverancier in China, waar al vanaf 2013 zaken mee wordt gedaan. Zij voldoen aan alle Europese eisen en onze producten zijn dus veilig te gebruiken. Daarnaast kopen wij de andere 80% van onze voorraad binnen Europa in.
Komen jullie producten uit China niet gewoon van Alie Express?
Nee, wij kopen geen producten in via AlieExpress. Wij vinden kwaliteit erg belangrijk en via AlieExpress weten wij niet hoe het productieproces in elkaar steekt van de producten. Het kan zijn dat sommige van onze producten lijken op producten die via AlieExpress te koop zijn omdat wij wil producten inkopen via China. Wij hebben 1 leverancier in China, waar al vanaf 2013 zaken mee wordt gedaan. Zij voldoen aan alle Europese eisen en onze producten zijn dus veilig te gebruiken. Daarnaast kopen wij de andere 80% van onze voorraad binnen Europa in.
Ik heb een product bij jullie gekocht en ik heb problemen met het aanbrengenHet is erg vervelend als het aanbrengen niet wil lukken. Helaas zijn er veel redenen waarom het niet gaat zoals u gedacht heeft. Voor ons is dit vanaf een afstand erg moeilijk te beoordelen. U kunt hier klikken voor een stappenplan aanbrengen, wellicht mist u een stap en wil het daarom niet lukken. Als u zelf weinig ervaring heeft met het gebruik van het aangeschafte product, raden wij u aan om contact op te nemen met een nagelstyliste bij u in de buurt of een opleidingscentrum. Zij kunnen u helpen met het juiste gebruik van ons product.
Ik heb een product bij jullie gekocht en ik heb problemen met het aanbrengen
Het is erg vervelend als het aanbrengen niet wil lukken. Helaas zijn er veel redenen waarom het niet gaat zoals u gedacht heeft. Voor ons is dit vanaf een afstand erg moeilijk te beoordelen. U kunt hier klikken voor een stappenplan aanbrengen, wellicht mist u een stap en wil het daarom niet lukken. Als u zelf weinig ervaring heeft met het gebruik van het aangeschafte product, raden wij u aan om contact op te nemen met een nagelstyliste bij u in de buurt of een opleidingscentrum. Zij kunnen u helpen met het juiste gebruik van ons product.
De producten zijn beschadigd of incompleet aangekomenAls de bestelling niet compleet is of als de producten beschadigd zijn aangekomen, raden wij u aan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via E-mail (info@abcbeauty.nl) of whatsapp. Ondanks het zorgvuldig verpakken van onze bestellingen kan het voorkomen dat door het vervoer de producten beschadigd raken. Is dit bij uw bestelling het geval dan ontvangen wij graag foto’s zodat wij met een passende oplossing kunnen komen.
De producten zijn beschadigd of incompleet aangekomen
Als de bestelling niet compleet is of als de producten beschadigd zijn aangekomen, raden wij u aan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via E-mail (info@abcbeauty.nl) of whatsapp. Ondanks het zorgvuldig verpakken van onze bestellingen kan het voorkomen dat door het vervoer de producten beschadigd raken. Is dit bij uw bestelling het geval dan ontvangen wij graag foto’s zodat wij met een passende oplossing kunnen komen.
Waarom zit er geen handleiding bij de startset die ik gekocht heb?Wij gaan ervanuit dat onze klanten minimaal over de basiskennis van het gebruik van onze producten beschikken. Mocht u hier niet over beschikken dan raden wij het af om te gebruiken. Basis kennis is echt noodzakelijk om schade aan uw nagels te voorkomen. Mocht u toch nog wat tips willen over hoe u een product moet aanbrengen dan kunt u hier klikken voor een stappenplan.
Waarom zit er geen handleiding bij de startset die ik gekocht heb?
Wij gaan ervanuit dat onze klanten minimaal over de basiskennis van het gebruik van onze producten beschikken. Mocht u hier niet over beschikken dan raden wij het af om te gebruiken. Basis kennis is echt noodzakelijk om schade aan uw nagels te voorkomen. Mocht u toch nog wat tips willen over hoe u een product moet aanbrengen dan kunt u hier klikken voor een stappenplan.
Waarom verkopen jullie niet alleen aan geregistreerde nagelstylistesWij horen vaak van nagelstylistes dat zij niet blij zijn met groothandels die ook aan particulieren verkopen omdat de producten soms verkeerd gebruikt worden en zij dan de schade moeten beperken/oplossen. Wij begrijpen dit erg goed, echter is er ook een grote groep particulieren die een basisopleiding of cursus heeft gevolgd. Ook voor deze groep vinden wij dat het mogelijk moet zijn om inkopen te kunnen doen. Daarnaast is niet iedere beginnende nagelstyliste direct ingeschreven bij de KVK.
Waarom verkopen jullie niet alleen aan geregistreerde nagelstylistes
Wij horen vaak van nagelstylistes dat zij niet blij zijn met groothandels die ook aan particulieren verkopen omdat de producten soms verkeerd gebruikt worden en zij dan de schade moeten beperken/oplossen. Wij begrijpen dit erg goed, echter is er ook een grote groep particulieren die een basisopleiding of cursus heeft gevolgd. Ook voor deze groep vinden wij dat het mogelijk moet zijn om inkopen te kunnen doen. Daarnaast is niet iedere beginnende nagelstyliste direct ingeschreven bij de KVK.
Algemene vragen
Ik kan het product niet vinden wat ik zoek.Bovenaan in onze webshop ziet u voor het vergrootglas het woorden zoeken… hier kunt u een term invullen om ons assortiment te doorzoeken.
Ik kan het product niet vinden wat ik zoek.
Bovenaan in onze webshop ziet u voor het vergrootglas het woorden zoeken… hier kunt u een term invullen om ons assortiment te doorzoeken.
Ik mis een product in het assortiment.Wij vinden het erg jammer dat wij het product waar u naar opzoek bent niet verkopen. Maar wellicht kunnen wij het in ons assortiment opnemen. Stuur ons een e-mail naar info@abcbeauty.nl of een whatsapp bericht en wij gaan kijken waar we kunnen doen.
Ik mis een product in het assortiment.
Wij vinden het erg jammer dat wij het product waar u naar opzoek bent niet verkopen. Maar wellicht kunnen wij het in ons assortiment opnemen. Stuur ons een e-mail naar info@abcbeauty.nl of een whatsapp bericht en wij gaan kijken waar we kunnen doen.
Ik wil graag bij jullie langs komen om producten te bekijken en te kopen, kan dat?.Om onze prijzen laag te kunnen houden voor u hebben wij geen fysieke winkel. Wij hebben op ons adres alleen een magazijn en hierdoor is het niet mogelijk om hier producten te bekijken. Daarnaast beschikken wij niet over de mogelijkheden om via een andere manier dan onze webshop te betalen. Helaas is het dus niet mogelijk om producten te bekijken en/of aan de deur te kopen. Wel is het mogelijk om een online bestelling af te halen. Neem hiervoor voorafgaand aan de bestelling contact met ons op dan sturen wij een code voor het laten vervallen van de verzendkosten en kunnen wij een aspraak maken voor het afhalen.
Ik wil graag bij jullie langs komen om producten te bekijken en te kopen, kan dat?.
Om onze prijzen laag te kunnen houden voor u hebben wij geen fysieke winkel. Wij hebben op ons adres alleen een magazijn en hierdoor is het niet mogelijk om hier producten te bekijken. Daarnaast beschikken wij niet over de mogelijkheden om via een andere manier dan onze webshop te betalen. Helaas is het dus niet mogelijk om producten te bekijken en/of aan de deur te kopen. Wel is het mogelijk om een online bestelling af te halen. Neem hiervoor voorafgaand aan de bestelling contact met ons op dan sturen wij een code voor het laten vervallen van de verzendkosten en kunnen wij een aspraak maken voor het afhalen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt u klikken op ‘wachtwoord vergeten’ wanneer het inloggen niet lukt. Indien uw emailadres bij ons bekend is, ontvangt u dan een email met een nieuw wachtwoord. Het kan voorkomen dat de email met het wachtwoord aankomt in de spambox.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt u klikken op ‘wachtwoord vergeten’ wanneer het inloggen niet lukt. Indien uw emailadres bij ons bekend is, ontvangt u dan een email met een nieuw wachtwoord. Het kan voorkomen dat de email met het wachtwoord aankomt in de spambox.
Ik wil mij af/aanmelden voor de nieuwsbriefOp onze website vindt u meerdere mogelijkheden waar u uw naam en e-mail adres kunt invullen voor het aanmelden voor onze nieuwsbrief. Ook kunt u het vakje aanvinken “Ja, ik wil me graag inschrijven voor de nieuwsbrief” op de afrekenen pagina. U ontvangt van ons een welkoms e-mail met een kortingscode nadat u uw inschrijving bevestigd heeft. Wij versturen ca. 1 x per maand een nieuwsbrief. U kunt zich eenvoudig weer afmelden bij de link onderin de nieuwsbrief (hier staat afmelden) u ontvangt van ons dan geen nieuwsbrief meer.
Ik wil mij af/aanmelden voor de nieuwsbrief
Op onze website vindt u meerdere mogelijkheden waar u uw naam en e-mail adres kunt invullen voor het aanmelden voor onze nieuwsbrief. Ook kunt u het vakje aanvinken “Ja, ik wil me graag inschrijven voor de nieuwsbrief” op de afrekenen pagina. U ontvangt van ons een welkoms e-mail met een kortingscode nadat u uw inschrijving bevestigd heeft. Wij versturen ca. 1 x per maand een nieuwsbrief. U kunt zich eenvoudig weer afmelden bij de link onderin de nieuwsbrief (hier staat afmelden) u ontvangt van ons dan geen nieuwsbrief meer.
Zijn de reviews over jullie webwinkel wel echt?We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.
Zijn de reviews over jullie webwinkel wel echt?
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.